Friday, September 10, 2010

salam lebaran.....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN...

waa...pose da abz now time 2 raye...tp sdey sbb ramadhan da tgglkn kte...xpe insyaAllah thn dpn kte jmpe ag ek...bgn dr tdo of coz la tgk enpon n call yg tsyg...setelah bmaaf2an bru la g mndi..huh xsenonoh tol...pas 2 tlg pape yg ptt den bmaafan dgn family...da beso pon still dpt uet raye ag..byk gak..hihi...leh simpan utk ms hdpn ni...

after dat g ziarah pusara tok (ibu abah aku) adik n akk aku...sdekahkn yasin n doa pd mrka...arini cuaca mendong..ujn renyai2...mmg lecak gak la tnh kt cni...tp xpe it's ok...pastu singgah beraye uma sedara mara jp den round uma jiran...smpi ke ptg da 12 buah uma aku beraye...mmg kmbong pewot aku ni...pnt gle...mlmnye fmly aku smbg ag tp aku nk dok uma jer sbb kwn2 nk dtg...

esok la smbg lak eh...hihi...(^_^)

No comments:

Post a Comment