Thursday, November 1, 2012

November lagi..

Kenapa tajuk entry ni macam ni? Entah, maybe sebab hari ni hari permulaan untuk bulan ni la kot. Ape nak jadi pulak untuk bulan ni? Entah, aku sendiri pon mane la nak tahu. Ape pon la aku harap bulan ni cepat berlalu. Kenapa? Entah, aku pon tak pasti tapi itu yang aku nak. Tak paham? Entah, aku lagi tak paham. Haha mengarut tak? Tak de input langsung kan. Biar la aku mengarut pon yang pasti aku kena tulis entry tentang ni walaupun aku tak tau nak karang ape mende. 

Bulan ni bakal jadi bulan aku nak planning utk masa depan aku. Ha ayat macam la gempak sgt padahal ala rilex jela, takde mende pon. Tapi mohon doa la kan supaya sume berjalan lancar. Banyak matlamat yang aku kejar ni, entah mampu ke tak la nanti ni. Tapi harap2 menjadi la sumenye. Amin

Tengah bulan ni ade tarikh yg aku tak pernah lupe pon tapi aku nak buat2 lupe la, itu pon kalo aku mampu la. Bile? Em ade la dalam belas-belas. Lagi satu tarikh beberapa ari je lepas tarikh yang ni. Bile? Dalam puluh-puluh la. Kenapa aku ingat? Entah la, dulu sebab ade meaning tapi itu dulu jela. Merepek? Ok jom abaikan. 

Sebagai kesimpulan, entry ni pening dan buat kite tak paham. Jadah sangat takde motif nak type tapi tangan nak gak update blog. Jadi sekarang aku dah lapo. Sekian


No comments:

Post a Comment