Saturday, July 13, 2013

14 May 2013..

Thank you for those yg da celebrated my birthday diz year. Juz can appreciate uolz dengan up kan post ni on my blog supaya next tym I can read n remind all the memories that day. Even tak dapat celebrated my day dengan family but still have them yg tak jemu2 layan kerenah I yg mengada2 ni hahaha. Love uolz muahhh <3

12am on 14 May 2013 mesej bertalu2 masuk dekat whatsapp, inbox, fb, tuiter n segala bagai. 1st person yg wish my lovely sister, thank you dear Nazira Abdul Talib then my bff Nur Atiqah Mat Marzuki. Lepas tu da tak ingat sape sebab ramai pulak anta dalam masa yg sama. Hehehehe

Pergi office dapat ni atas meja, ihiks *malu tutup muka*


Terima kasih my SCFC team for the wishes from u guys. I thought no celebration for me coz masa ni nga bz dengan audit dari KPMG, macam ribut opis tu ha. But lets see what happened after dat :)

Rainbow cake

A happy birthday gulz

One of may favourite laksa

After habis kerja I kena booked dgn my lovely buddies, si kembar Mariana & Mariati. Diorang bawak g steamboat dekat Kg Melayu Subang, wah ingat dekat subang tu je tapi jauh gak perjalanan.

Si kembar Marian & Mariati

My besday cake dat nite

Wish Allah always bless me and gv a lot happiness in my life

Yahooo 24 years old already

Island Bbq, Kampung Melayu Subang

On the next day dapat lagi hehe, from Rosal Aizuddin. Ihiks! Malam tu dye bawak pergi Strawberry Field Cafe, I tak tau dekat mane but around PJ jugak, I ikot je hehehe.

Ini tempatnye :)

 Butter cream chicken rice suggested from him

His choice, forget ape nama but something like spaghetti with cheese

And unplanned, kitorg ke dip n dip dekat bangsar pulak. Kali ni aidil pon ade sekali. For the second time we're going together and the same menu we ordered, tak jemu! Sedap baq hang. 

Awesome dessert are here

One of their signature dessert, triple chocolate crepe. It was heavenly!

Thank you Rosal.

On the weekend nye I jumpe sayang2 I. Oh bahagianye la, dat tym Atiqah the only bff yg sentiasa ade suka dan duka. Almost 7 years together and makin hari makin akrab and bertambah sayang. She is the understanding gulz and always suppport me in what I'm doing. I love u dear :)

Cubit peha kanan, peha kiri jua terasa. She and me :)

Baskin robbin cake for me. Auww :)

Thank you kawan

Pady pon ade and tak lupe jugak zikri aka bf tiqah

Last minit minah ni pon dtg tanpa ditemani husband

After dat we ended our day dengan lepaking with Rosal, Aidil, Zikri, Tiqah, Pady, Ika and Rean. Complete day. Happy :)

P/s: Abaikan segala typo or grammar. Posted 2 hours before berbuka puasa. So paham2 macam mane lapar dye bile tengok segala pictures dekat atas tu.


No comments:

Post a Comment