Monday, October 8, 2012

Cibai..

Hari ni hari isnin and macam biase monday sickness for sure hentak kepala otak aku. Pagi2 lagi da malas nak bangun siap2 pegi keje sb pike konpem keje bsusun ni. Argghh banyak mende tgendala gara2 duet gaji masuk tak sampai separuh. Sedih punye company, buat aku rasa nak chow je. Duet kereta, broadband, and banyak mende yg gune duet aku nak settlekan cepat2 la siot.

Sampai opis fon terus bunyi, adeh menyampah nak jawab. Haa amik kau, 8 invois/do, 3 report, 5 quotation kena siapkan terus arini. Belom masuk nak reply segala email and fax bagai. Ah semak! Tambah lahanat bile keje org lain aku yg nak kena ingatkan and folo. Ape jadah macam ni, otak aku bukan otak komputer pon. Tapi lumrah keje mmg macam tu cume aku tak suke sbb aku tak tau dari awal, bile da jadi masalah baru carik aku. Phuii 60x.

Dalam masa yg sama aku nak kena settlekan trip pegi Raub jugak, tgendala aku padahal nak transfer online je pon. Cis! tym ni aku teringat tym belaja dulu, heaven. Kalo semak otak pon pasal belaja je pon. Alik2 kalo tensen pegi makan and joging reramai. Tenang lepas tu. Takpon ngadu kat bf sah2 dye ajak dating pegi jejalan. Haha. Sekarang apa ada?

Oh dugaan2. Mane nak hidop macam dulu lagi dah. Takde makne pon, life must go on. Suke ke tak ni dah pilihan aku. Juz aku kena pike jalan terbaik utk biar life aku smooth je. Aku tak sabar nak berweekend ni. Lame aku tak outdoor, sangap! 

Jumaat malam bola semi final kelantan vs selangor. Oh bola? Ika ajak tp kalo aku sesorg drive ke sana bahaya. Ade plak puak kelantan. Aku cancelkan. Tup2 membe2 komander pulak ajok. Haaaa guane ni? Aku bukan kaki bola tapi aku nak rasa kebahangan stadium tu. Tak penah merasa siot. So decision? Entah. Pike keje macam haram, so aku nak kua reramai tp noob nak buat keputusan

Dah ape cite? Tengok jam 5.30pm, ahh terus tutup cite. Haha bye!


2 comments:

  1. "Tambah lahanat bile keje org lain....."
    camni ek bahasa komander lepas grad?

    (take care of ur w_rds) huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. emo..keh3 baiklah cik puan afiqah T_T
      thnx coz remind me..zzz

      Delete