Friday, September 21, 2012

Happy Birthday Kakak..

Sebenarnye hari ni 21/9/2012 memang ade ramai besday org2 yg aku kenali pon. Tapi salah satu yg paling terdekat adalah besday 1-1nye kakak aku. Aku dah ingat sehari sebelom tu lagi and seperti biasa alarm fon berbunyi. Nasib 1 fon je aku on kalo ade 3 asenye sume berbunyi. Disebabkan credit aku abiz malam td so aku tak la wish tepat jam 12 mlm td seperti tahun2 sebelomnye. Tapi aku ingat tau, aku tak lupe pon. So pagi ni aku wish la dekat fb akak aku tp dye sedih. Katanye aku tak jadi org pertama yg wish and dye tunggu dari kol 12 sampai kol 2 pg. Huhu maaafffffff sangat2. 

Tapi takpelah kak, ucapan untukmu sentiasa terungkap dalam setiap tadahan doaku. Maybe I'm not a perfect girl but I always wanna be a perfect sis for u. Love u forever even till d end of my life.

Selama ni akak da jadi ibu kedua utk aku. Segala masalah dikongsi bersama dan yg paling terharu bila aku dalam kesusahan or kekecewaan dye sentiasa ade and langsung tak pernah nak mengukit atas sume perhatian dan pertolongan dye. Lepas arwah abg meninggal, dye la yg jadi ketua kepada adik beradik aku. Keutamaan adik2 memang didahulukan sebelom diri sendiri.


No comments:

Post a Comment