Thursday, September 20, 2012

Hati bergelodak tatkala rancangan disusun..

Haaa kenapa? mengapa? and bagaimana? Hari ni aku tak tahu kenapa and apelah masalahnye. Aku bangun pagi rasa terus tak sedap hati. Kadang2 instinct aku ni kuat sangat sampai terbawak2 je tapi selalunya instinct aku ni betol cume keadaan sebenarnye akan lambat sikit diketahui.

Ke sebab terlalu memikir? Hurm tah la, yang pasti bile perasaan aku jadi cmni aku akan rasa hilang semangat sikit. Mula la tak bersemangat nak buat kerja, hati jadi pedih and for sure tangan akan mengigil. Tapi aku kena kuat jugak and biar la terpaksa berpura2 pon. Haha jiwang tak? Phuii

Pagi tadi membe aku ketuk bilik opis aku and tanye aku. "Mira ujung minggu ni ko nak ikot budak2 ni pegi hiking tak? Ramai weh pegi ben, batman, ajai, daus pon ade". Hurm aku da tau awal2 da pon sebab daus ade post dekat group komander and post dye tu atas post aku je. Aku post pasal konvoi wedding membe komander aku. Tarikh yg sama so aku btau la aku tak leh pegi. Haaa kalo free pon ermm bepuluh kali la pike nak pegi ke tak haha. Tau tentang dye pon rasa nak tercabut jantung aku ni kan pulak kalo bedepan dengan dye. For sure air terjun tak putus mengalir sob sob sob ;(

Tak lama beberapa kali kedip2 mata lepas tu membe aku pulak bbm aku tanye sal plan nak pegi PD ujg minggu ni. Nampak tak banyak tempat aku nak menjelajah and belagak super banyak $$$ je kan. Padahal ni tengah2 bulan ni (eh dekat ujung bulan dah). Gaji aku salu masuk 4hb haha.

Dan diwaktu petang pulak membe tym diploma dulu pulak chat dekat fb ajak g wedding membe tym U dulu kat pekan. HEH! Asik g wedding membe2 je ni. Takpe aiman tak kesah pon. *tolong jangan tanye aku bila turn aku pulak k*

So sume plan tu terpaksa aku susun tym ati aku ni nga kucar kacir atas sebab yg aku sendiri tak tahu. And tym ni jugak la keje kat opis tak nak lagi besepah2. Rasa macam nak campak sume fail yg ada. Sebelom ada fail terbang so baik aku cow!

No comments:

Post a Comment