Tuesday, September 18, 2012

over rajin..

Haaa bersesuaian la dengan tajuk untuk entry kali ni sebab hari ni memey aku over rajin. Tapi bukan rajin keje, rajin mengupdated segala yg terbengkalai and one of them blog yg bersawang ni la. Minat tibe2 datang untuk menfolo blog orang and mengactive kan blog sendiri. 



Kerajinan kedua ialah aku gatal tangan jugak pegi bukak conversation dengan budak komander. Tujuan sebab nak discuss sal konvoi g wedding membe la, alih tak alih ramai rupenye yg ade BB tapi tak add kat BBM. Ok bagus, dapat contact kawan lelama akhirnya. So tangan penat menaip sampai tak terbaca la pe yg diorang type tu.



Kerajinan ketiga ialah aku sekarang tengah mengila pasal cerita Adam & Hawa. Tapi memandangkan rumah abang aku ni tak subscribe astro mustika HD maknenye tiap kali datang keje mmg aku mendownlod jelah. Aku download sbb nak simpan kot2 nanti bile2 nak ulang tengok. Semangat tak semangatnye aku dgn cite ni siap dah pegi beli plak novel nukilan Aisya Sofea ni even dah pernah baca dulu.


Ni lah antara kerajinan aku untuk hari ni. Jap g aku nak bukak entry pasal life aku sekarang plak okey.

No comments:

Post a Comment