Tuesday, September 18, 2012

sekian lamanye..

Hye! Dulu kemain gatal nak berblog bagai tapi bile dah ade sumpah jadi malas nak update sebab aku mmg bukan penRAJIN orgnye. Tapi tah kenapa ati ni tibe2 rasa mbuak nak berblogger pulak sekarang. Heh hati macam lalang betoi kan.

Emm percaya @ tak dulu buat blog sbb tgh bahagia dgn  MFM tapi sekarang kami da jauh. Semakin jauh and tak tahu mane kesudahannya. Sesekali hati akan teringat, bohonglah kalo aku kata mende tu tak jadi effect pada aku tapi apakan daya manusia hanya mampu merancang dan segalanya dah ditentukan Yang Maha Kuasa. Suka @ tak kenalah terima walaupon pahit untuk ditelan. 

Tapi takpe lah sume tu memang mengajar erti hidup sangat2. Aku still ade ramai kekawan yg membantu and of coz family tercinta yg banyak bagi support. So aku happy menjadi diri sekarang dan insyaAllah akan lebih memperbaiki segala kelemahan diri selama ni.

Mungkin lepas ni cecoretan kat sini dah takde lagi kaitan dengan kisah cintan-cintun aku. Haha and more focus pada diri sendiri bersama family, rakan2 serta perkara2 yg menarik minat aku. Aku akan cuba menjadi rerajin untuk sentiasa update lah memandangkan facebook and tuiter sekarang ni pon dah tak berapa boleh nak jadi tempat luahan perasaan.

No comments:

Post a Comment