Wednesday, September 26, 2012

Teluk kemang..

Weekend baru2 ni aku habiskan masa aku dengan kawan2 kampung aku. Kami tiga serangkai, aku,ajun and liza. Ajun da plan awal bulan lagi tapi asik tak sempat je so kitorg decide la buat minggu ni (21/9-22/9). Kitorg pergi semalaman je sebab ahadnye tu aku kena pegi Sabak Bernam pulak.

Kitorg gerak pukol 10.30 malam sebab si liza ni abiz kije kol 9.30 malam. Amik dye kat tempat kije terus shut masuk highway PLUS menghala JB. Sampai dekat pukol 12 jugak la. Terus pasang khemah (kije aku sorang la ni memandangkan yg lain noob psg khemah). Complete set beb kitorg bwk sekali bantal, toto and comforter. Ajun and liza hidupkan api utk bako ayam madu utk supper.

Baju mek liza ni pon tak tuka lagi da sibok hidupkan api

 Snap pic konon nak bagi nampak view camping, belakang tu pantai

Chicken wings da kena bako. Sosej blackpaper pon ade meh

Bahan2nye - ayam yg diperap, bahan celup (slps ayam dibako separuh masak) and minyak

Breakfast - nasi goreng, sardin, ayam madu, teh susu and sunkist epal (omputih konon)

Ni waktu petang, jalan2 kat kedai cenderahati teluk kemang

Kalo pic ni konon cakap kat phuket ley caye tak?

Kat teluk kemang ni memang ramai org dtg holiday, so kitorg dtg lepas breakfast sebab nak terjun pantai tu la haha, kalo tengahari nanti legam jadinye. Kitorg tak berkhemah kat sini, ada 1 tempat yg memang tapak khemah masa mula2 masuk PD sebelum sampai teluk kemang.

Actually ni 2nd tym aku datang PD, masa 1st dulu tym reunion komander tahun lepas. Terkenang pulak la memory kat situ dgn MFM, sampai sesat jalan kami carik tempat ni *tak pasal*. Tak sangka plak aku kat tempat yg sama si ajun ni bawak. Btw kami happy!

No comments:

Post a Comment